Senin, 23 November 2015

Homeopati untuk kanak-kanak - Adakah ia Selamat?

Homeopati untuk kanak-kanak - Adakah ia Selamat?

Homeopati untuk kanak-kanak bukan sahaja benar-benar selamat, ia juga menawarkan mereka peluang sebenar hanya mereka dalam menyelesaikan masalah genetik. Ciri-ciri genetik atau keluarga tidak dapat dielakkan dalam setiap satu. Sama ada anda suka atau tidak, anda dipengaruhi oleh nenek moyang kita, ibu bapa, keluarga anda. Walau bagaimanapun, sistem yang mendalam dan berkuasa perubatan mampu mengeluarkan yang sifat untuk kebaikan.

Setiap ibu bapa mahu kehidupan yang lebih baik untuk anak mereka daripada yang mereka miliki. Ia adalah satu keinginan semula jadi. Dan apa yang lebih baik, perkara yang tunggal yang boleh anda lakukan untuk anak anda, daripada untuk menarik garis di bawah masalah kesihatan yang diwarisi?

Mari kita lihat mengapa homeopati bukan sahaja selamat, ia juga adalah ubat yang terbaik untuk kanak-kanak.

Kanak-kanak, secara keseluruhannya, suka ubat homeopati. Ini berbeza sekali dengan perubatan konvensional, di mana ia tidak mustahil untuk perlu beberapa orang dewasa untuk tahan kanak-kanak yang enggan vaksin atau ubat.

Kanak-kanak yang dilahirkan dengan kebijaksanaan dalaman. Kanak-kanak kecil yang belum boleh bercakap, masih akan mengambil ubat homeopati rawatan yang sama berulang-ulang kali.

Tidak pernah ada satu ubat homeopati tunggal ditarik balik apa-apa sebab, apatah lagi kerana sifat toksik. Namun, ubat-ubatan konvensional sentiasa dikeluarkan, walaupun selepas mereka telah dianggap selamat, oleh pihak berkuasa berkenaan.

Rawatan homeopati adalah sangat kuat, sangat dalam, tetapi juga lembut. Kedalaman tindakan yang boleh membongkar sifat-sifat keturunan, kerana tidak ada bentuk-bentuk ubat boleh. Ini petanda baik, bukan sahaja untuk kesihatan masa depan anak anda, tetapi juga untuk cucu anda.

Rawatan homeopati yang baik, secara semulajadinya, serta-merta mula bekerja pada tahap toksin, membebaskan anak anda daripada beban kesan ubat yang lalu.

Belajar untuk dipandu oleh kebijaksanaan semula jadi anak anda. Persatuan adalah cepat untuk menundukkan ia memihak kepada lembu suci pemikiran logik. Kedua-duanya diperlukan, dalam keseimbangan sempurna. Dengan memahami dan menghormati anak anda, anda akan mewujudkan dewasa seimbang, hampir tidak diketahui di dunia tdk seimbang hari ini. Anak-anak anda akan memberitahu anda jika homeopati adalah selamat untuk mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar